اس ام اس داغ تابستان

اس ام اس داغ تابستان

اس ام اس داغ تابستان
بازدید : 1231

اس ام اس داغ تابستان

تابستان است و

لباس گرم به تن کرده‌ام !

بخاری کنارم شعله می‌کشد

چای داغ احساسم را

سر می‌کشم … !!

فرقی نمی‌کند

هوای بی‌تو

همیشه سرد است!


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan


ظهر تابستان است

سایه ها می دانند که چه تابستانی است

سایه هایی بی لک

گوشه ای روشن و پاک

کودکان احساس! جای بازی اینجاست

«زندگی خالی نیست
 
مهربانی هست ،
 
سیب هست ،
 
ایمان هست…»
 
سهراب سپهری
 


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan


تنها تر از یک برگ
 
با بار شادی های مهجورم
 
در آبهای سبز تابستان
 
آرام میرانم
 
تا سرزمین مرگ
 
تا ساحل غمهای پاییزی
 
در سایه ای خود را
 
رها کردم


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan


رفته بودم سر حوض

تا ببینم شاید عکس تنهایی خود را در آب

آب درحوض نبود

ماهیان می گفتند

هیچ تقصیر

درختان نیست

ظهر دم کرده تابستان بود

پسر روشن آب لب پاشویه نشست

و عقاب خورشید آمد

او را به هوا برد که برد
سهراب سپهری
 


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan


می خواهم نفس سنگین
 
اطلسی ها را پرواز گیرم
 
در باغچه های تابستان
 
خیس و گرم
 
به نخستین ساعت عصر
 
نفس اطلسی ها را
 
پرواز گیرم
 
«احمدشاملو»
 


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan


می کند باد خزانی خاموش
 
شعله سرکش تابستان را
 
دست مرگ است و ز پا ننشیند
 
تا به یغما نبرد بستان را
 
دلم از نام خزان می لرزد
 
زانکه من زاده تابستانم
 
شعر من آتش پنهان من است
 
روز و شب شعله کشد در جانم
 


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan


تابستان از کدامین راه فرا خواهد رسید
 
تا عطش
 
آب ها را گوارا تر کند؟
 


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



باز هم تابستان آمد

فصلی که جذابیتی برایم ندارد

منی که از تبار زمستانم

منی که سر انگشتانم از او معنا میگیرد

مرا با این فصل کسالت بار کاری نیست …


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



باز تابستانه ی آن تن کبابــم کرده است

تشنه ام، شهریور لبهات آبم کرده است

من همان انگـــور بد مستم کـــه بوی موی تو

در مشام این شب وحشی شرابم کرده است


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan


مثل خوشه‌ای انگور
 
آویزان از درخت مو

هرچه زمان می‌گذرد،

شیرین‌تر می‌شود

فقط حواست باشد

من کشمش دوست ندارم!


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



در هیاهوی جانسوز تابستان

وقتی کلمات آهسته، آهسته

می سوزند

و واژه ها به کولرها

چشم می دوزند


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan


همچو
 
آوای نسیم پر شکسته
 
عطر غم می ریخت بر دلهای خسته
 
پیش رویم
 
چهره تلخ زمستانی جوانی
 
پشت سر
 
آشوب تابستان عشقی ناگهانی
 
سینه ام
 
منزلگه اندوه و درد و بدگمانی
 
کاش چون پاییز بودم
 
کاش چون پاییز بودم …


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



تابستان است

ولی چقدر دلم می خواهد

زیر این درختها سکوت کنم

و برگ برگ

پاییز دلم را از تو بتکانم


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan


تابستان
 
آه جانکاه بهار است
 
از اندیشه ی
 
برگ هایی که پاییز
 
به زمین می ریزد
 


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



حیف نون کولرش خراب میشه

با کمربند میفته به جون بچه هاش

می گه مگه نگفتم

ده نفری نرید جلوی این کولر زبون بسته


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



تابستان

فصل  برگ توت و پیلهُ پروانه

فصل نامزد شدن یخ با آب

فصل خوابیدن روی بام

فصل دیدار کسی در آسمان

بی تعارف این دلم خیلی هوایت می کند


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



تابستونه و شب پر ستاره

به آدم می دهد عـمر دوبار

او زیباتر از هر سرزمین است

بهشت دنیوی گویند همین است


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



اگر در شبی تابستانی صدای کف زدن به گوشتان رسید

صدای بزن و بکوب  و پایکوبی نیست

آگاه باشید که یکی از ابنای بشر دست خالی

به نبردی تن به تن با پشه و انبوه دژخیمان خونخوار رفته است!


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



چو تابستان شد و هنگام کنکور

هزاران بار رفتم تا لب گور

پشیمان گشته ام از کرده خویش

نبرده علم کار بنده را پیش


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



آری تابستان است فصل محبت من به تو

نگاه گرم من به تو

لذت بخش عرق شرم تو

هدیه تابستان عشق من به تو


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



در این تابستان داغ نگاه های سردت کشنده تر از گرماست

و من در آسمان دوستیمان گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درک می کنم


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



سلام خوبی ؟

خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون

بیماری وبا تو این فصل زیاد می شه

کمتر با آفتابه آب بخور


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



به پشه می گن چرا زمستونا پیداتون نیست ؟

میگه نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



در  این هوای گرم کدام گزینه بیشتر می چسبد؟

الف : هندوانه  خنک

ب : استخر آب

ج :یخ در بهشت با طعم آلبالو


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



سلام خوبی ؟

تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده

آدم یخ و بدرد نخوری مثل تو می تونه اینجا چاره کار باشه

پیش ما بیا !


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan



تو این گرما بیا دیوونه گردیم

تو حوض آب یخ وارونه گردیم

که این گرمای سوزان کشت ما را

برای هم بیا هندونه گردیم !


اس ام اس تابستان

CFSS.IR

sms tabestan


نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید